22 de desembre del 2013

5 mesos en imatges

No tinc gairebé temps per escriure, però us deixo un resum dels primers 5 mesos (si, ja han passat 5 messos!) a Ohio en imatges.

Podeu riure, criticar (constructivament eh!) i comentar.

Bon Nadal a tots!!!!


Parlant per telèfon amb la mama a la meva arribada a l'aeroport


El meu poble.




Fent el burro amb el Carsen i la Alexis i el Jeff vigilant



L'Alexis i jo.

A punt per anar al Casament de l'Aleisha, la germana gran de la familia

Un altre cop l'Alexis i jo al Futbol 

A les "Haunted houses" (cases encantades)

Preparades (molt preparades!!!) per la festa de l'institut (Homecomming)

I els peus també preparats!
Una professional del Bàsquet...

El meu debut amb Varsity. De blanc o de vermell, es igual

Demana un desitg

El paissatge (i el fred que fa!)

Que també te els seus avantatges

Però la cara de fred no me la treu ningú
Els bons moments menjant...

I com una veritable princesa al Disney on Ice


3 comentaris:

Els vostres comentaris em motiven per continuar. Sense ells, el blog no seria el mateix.

Més antics Inici