8 d’agost del 2013

De visita a Nova York

Volia estrenar aquest blog “a lo grande” i res millor que escriure la meva aventura a Nova York. Abans però, explicaré la meva arribada als Estats Units.
Dimarts va ser el dia que vaig marxar i va ser literalment el dia més llarg de la meva vida (va durar 30 hores, tenint en compte el canvi horari) i a part va ser un dels més avorrits.

Em vaig llevar a les 4 de la matinada per anar a l’aeroport i em vaig acomiadar de la meva família. L’avió que vam agafar ens portava fins a Madrid on hauríem d’agafar un vol de 8 hores a Filadèlfia. Aquestes hores van ser esgotadores. Durant el llarg trajecte de Madrid a Filadèlfia vaig decidir que dormiria, però amb els nervis que portava no tenia gens de son i quan en vaig tenir una mica vaig intentar agilitzar el procés posant-me a llegir “En llamas” però va ser una greu error perquè aquest llibre enganxa com una mala cosa i em vaig despertar de cop.
A l'aeroport, acoomiadant-me de tothom

Un cop vam aterrar a Filadèlfia vam estar fent cua durant una mitja hora i amb el temps just vam agafar un avió de ens portava a Nova York. Allà també volia dormir però m’ho vaig prohibir perquè les vistes de Nova York des de l’avió eren impressionants.


Vistes de Nova York des de l'avió


A La Guardia un autobús ens va portar fins a la universitat en la que ens hem instal·lat. Quan vam arribar hi havia un perit bufet lliure de sandvitxos que estaven bastant dolents però tenia molta gana i en vaig menjar un. Després vaig anar directe cap al llit, morta de son.
Avui ha sigut el dia que hem visitat Nova York i ha sigut increïble. El matí ha començat amb un bon esmorzar i un cafè dolentíssim. De seguida ens han col·locat en un autobús i ens han portat a Manhattan i hem fet un tour amb autobús pels lloc més emblemàtics. Hem passat per Brodway, el Village i el Soho. Ja cap a les 11 ens hem muntat en un vaixell que feia una volta per l’estàtua de la llibertat i quan hem baixat hem anar al barri Xino on hem dinat.

L'Estàtua de la llibertat des del vaixell
La tarda he sigut bastant millor. Ens han fet una volta amb el bus per Central Park i ens han deixat al Rockefeller Center on no hem pogut pujar per falta de temps però hem fet una volta pels voltants. Hem entrat a la tenda de la Lindt i hem “gorronejat” un bombó i després he vist una tenda que es deia NBC Experience i com que això de NBC hem sonava molt he mirat i era una tenda plena d’articles de les sèries de TV que produeix aquesta cadena. He mirat dins i tot eren coses de Friends. Els que em coneixen bastant sabran que allò és el meu paradís i sabran que m’he emportat una decepció al no poder entrar.
La última parada d’avui ha sigut Times Square. En fotos l’havia vist milions de cops però és d’aquelles coses que s’han de veure de veritat. Està tot ple de pantalles gegants amb anuncis i les pantalles és veuen amb una definició increïble. Hi ha una botiga d’m&m’s de 3 plantes i un Toys’R’us amb una noria dins!!!

Times Square!!!!

Aquesta ha sigut la meva visita a Nova York i m’ha encantat per això m’he promès a mi mateixa que hi tornaria, no sé quan i m’és igual però tornaré i visitaré Nova York sense que em portin a tot arreu amb autobús, sense que em diguin quan temps tinc per veure cada lloc i pujaré a l’Empire Estate.

4 comentaris:

  1. Una visita ultra-ràpida, però Nova York és mereix molt mes. Tot i que no és la meva ciutat preferida, estic disposada a fer un esforç i tornar amb tu per veure-la amb tranquil·litat.

    ResponElimina
  2. Ja veig que la teva mare està disposada a fer un sacrifici i tornar a NY, jo també, però per mi si es una de les citats preferides, gaudeix tot el que puguis.

    ResponElimina
  3. la primera foto bastant diferent a la primera de l'Albert hi ha menys plors

    ResponElimina
  4. Quina sort que tens! ja ens agradaria a molts estar allà a la gran ciutat!
    Disfruta d'aquest any!!!

    ResponElimina

Els vostres comentaris em motiven per continuar. Sense ells, el blog no seria el mateix.

Més recents Inici