23 d’agost del 2013

Menjar als EEUU

Els canvis de temperatura, el clima de tardor, el canvi d’aires... Tot això m’ha començat a afectar i m’he constipat.

Em passo tot el dia esternudant i els ulls se m’han inflat, em piquen molt i em ploren, per tant porto dies sense fer servir la lentilla. No havia pensat en això quan em vaig fer la maleta i no em vaig emportar cap “Couldina” i no sé com es diu a USA.

A part d’això em sembla que ja començo a adaptar-me als menjars, més que adaptar-me és aprofitar les oportunitats de menjar. Pel matí, com que em llevo tard, si esmorzo ja no tinc gana fins a les 3:30 o així, i llavors ja és hora d’anar a entrenar o al partit per tant, en comptes d’esmorzar bé, em prenc un got de llet i a les 2 o així menjo alguna cosa més sòlida com pot ser uns “macarroni and cheese” o alguna sobra d’un restaurant.

El tema de la nit és més complicat perquè a les 8 ja han sopat i això vol dir que a l’hora d’anar a dormir torno a tenir gana. La meva estratègia és inflar-me a sopar i abans d’anar a dormir prendre un got de llet. Però els dies que hi ha partit no sopem, comprem alguna cosa al “bar” que hi ha i ja està. El truc per aquests dies és esperar al final del partit perquè llavors el menjar que no han venut i està fet el regalen i es tracta d’agafar tot el possible.

1 comentari:

  1. Segur que hi ha medicaments pel refredat a USA. L'Albert, quan se li van acabar les couldines, va comprar un altre semblant. Pregunta a la família que et pots prendre .
    Veig que ja li vas agafant el tranquillo als menjars, però vigila no et posis com una foca. Dilluns quan comencis el cole segur que ja agafés el ritme.

    ResponElimina

Els vostres comentaris em motiven per continuar. Sense ells, el blog no seria el mateix.

Més recents Més antics Inici