9 d’agost del 2013

Cafè

Només prenc cafè de tant en tant, alguns dies després de dinar o quan estic adormida i per algun motiu m’haig de mantenir desperta.
Aquests últims dies a Nova York n’he pres per no adormir-me i he comprovat que el cafè americà és realment dolent: és aigualit i no té gust. En qualsevol cas m’he aguantat i n’he pres perquè el jet lag no m’impedís gaudir de Nova York.
Aquest matí m’he hagut de llevar a les 4:30 per anar a l’aeroport i tot i que el meu avió no sortia fins a les 11:30 no m’he volgut adormir i, seguint les instruccions de la meva mare he buscat un bar amb un nom que em semblés italià. L’he trobat i m’he demanat un capuccino. Com que estava molt calent he decidit prendre-me’l a lo Ally McBeal. Primer l’he olorat i m’he mullat els llavis amb l’escuma. He pres un petit glop i per primer cop des que he arribat a USA he pres cafè de veritat. A petits glops m’he pres el cafè fins que en quedava la meitat i he vist que la escuma encara hi era. Amb el “palito” que et donen per remenar el cafè me la he anat prenent tota i quan s’ha acabat m’he adonat que m’havia esquitxat les ulleres. Quan he anat a netejar-les, no em pregunteu com, li he donat un cop a la taula i tot el cafè m’ha caigut a sobre.
Setze anys sent torpe fan que et vegis obligada a practicar els reflexos i han sigut aquests any de pràctica els que m’han servit per evitar una catàstrofe. M’he aixecat ràpid i he aconseguit que només em caiguessin dues gotes al pantaló i la motxilla amb prou feines quedés tacada. El meu bolso no ha tingut tanta sort i m’ha quedat tot tacat.

No sé com es treuen les taques de cafè, ni tan sols sé si es treuen o no així que qualsevol ajuda em serà útil. Espero, per això, no tirar per terra el pròxim cafè decent que prengui.

4 comentaris:

  1. Esa es mi niña!!!!!!!!!!!!!

    Suposo que mentre et prenies el café no feies els mateixos sorolls que l'Ally, per que ja m'imagino la cara de la resta de gent del bar escandalitzats. Una escena al mes pur estil "Cuando Harry encontró a Sally".

    Per les taques de cafè no t'amoïnis, quan arribis a casa el rentes amb aigua i sabói marxaran. No el rentis a màquina que et pots quedar sense bossa.

    ResponElimina
  2. Es com si t’hages vist. Setze anys dinant i sopant al teu costat donen per a molt

    ResponElimina
  3. Moltes felicitats american women, suposo que el dia sera igual que la resta, encara que son catolics, molts.... no deu ser festiu c com aqui. Ens hem enrecordat de tu i desde alemania t'enviem forses petonarros. Au continua amb la aclimatizacio

    ResponElimina
    Respostes
    1. moltes gràcies lola!!! Que us ho passeu molt bé a alemania!!

      Elimina

Els vostres comentaris em motiven per continuar. Sense ells, el blog no seria el mateix.

Més recents Més antics Inici