30 de setembre del 2013

“American Letters”

Estimats lectors,

Fa ja uns quants dies, més ben dit, una setmana que no escric. Tinc els meus motius, un dels quals és que no passa res digne de menció. Perquè no desespereu, us explicaré les coses que passaran propers dies. Hi haurà material de lectura per tots els gustos.

Als que us agradin les americanades que faig, tinc una gran notícia per vosaltres: dissabte és el primer ball de l’any, el “Homecomming”. Ja he comprat la meva entrada però encara no tinc un vestit definit, hi ha vàries opcions però cap m’acaba de convèncer i haig de decidir-me ja.

Per als lectors als que les històries sorprenents us facin passar una bona estona, m’encantarà explicar-vos el que passi la setmana després del “Homecomming”. Pel que tinc entès, cada dia hi ha un tema de disfressa i crec que, a més, els professors donen punts extra als que vagin disfressats.

Els esportistes també tindran la seva secció al meu blog, i és que en unes setmanes comencen els play-off per Varsity. Ja fa uns dies que entreno amb Varsity i crec que això em donarà punts a l’hora de jugar més minuts en els partits que tinguin un marcador poc ajustat el que queda de lliga regular, a més, és possible que tingui minuts als play-off.

Com ja veieu, la setmana que ve tindré històries de sobra que explicar. Tot i això, us haig d’advertir que a partir d’ara les meves entrades seran una mica més curtes. Ens estem acostant al final del període de les 9 primeres setmanes i cada cop hi ha més deures i tests.

5 comentaris:

  1. Nena!! Aquests dies hi han hagut 3 boles de foc pel cel d'Ohio!! No em diras que no te n'has enterat!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. doncs sento dir-te qe me la he perdut pero ja qe ho sabies em podies haver avisat home!

      Elimina
  2. Això es un “avance informativo” ..........

    ResponElimina
  3. Ara ja estem tots intrigats i a la espera de que ens expliquis tot això que dius. I tens feinaper fer-ho...

    ResponElimina
  4. mariona soc la iaia figueras,m'agradaria ser aqui per ferta les disfreses

    ResponElimina

Els vostres comentaris em motiven per continuar. Sense ells, el blog no seria el mateix.

Més recents Més antics Inici