31 d’agost del 2013

Les classes

Primer de tot lectors, us vull demanar perdó per no haver publicat durant bastants dies però haig de dir en defensa meva que em fet més coses de les que m’imaginava i no m’ha donat temps.
Ja fa quatre dies que vaig al cole i ja he vist quines classes estan millor, quins professors són els bons i com funciona tot.
La primera classe que tinc és Art I, tot i que és a primera hora i estic sobada és una classe entretinguda. Ara estem fent pre-drawing que consisteix en fer una sèrie de dibuixos que la profe ens mana tal i com puguem i després ella en ensenyarà a fer-los millor. El pitjor d’aquesta classe és els companys que tinc, a la meva taula hi ha dos nens de 9è (Freshmen) que no paren de dir gilipollades i riuen tota la estona. La profe ha dit que farem canvis de lloc i tinc la esperança de que als quatre Júniors i Sèniors que som ens fiquin a la mateixa taula.
A Anglès tot i que la gent que hi ha és “chunga” no s’està malament perquè tots tenen una edat i saben comportar-se. El problema de la classe d’anglès és l’anglès. En gramàtica no vaig malament el problema és el writting perquè haig de fer textos del nivell dels que faig a català o castellà però en anglès. Anar a la classe dels “especials” et permet tenir els apunts de gramàtica i literatura a l’examen però si has de fer un text això no serveix de res.
Química és molt fàcil, almenys per mi. Tot el que estem fent és el que vaig fer l’any passat però en anglès i com que algunes classes de química de l’any passat van ser en anglès no tinc problemes ni en això.
Les Matemàtiques vaig comentar que em resultaven molt difícils però ja li he agafat el ritme. Tenia petits dubtes en coses i la profe me’ls ha solucionat ràpid. No sé perquè però a mates sempre em diverteixo molt la profe és genial i encara que no sé si quan arribin els exàmens m’ho passaré massa bé de moment sembla que la cosa no pinta malament.
Després de mates el que tinc és Lunch i els tres últims dies no tenen res a veure amb el primer perquè al primer em van rescatar però el segon tenia clar que m’havia de començar a buscar la vida jo sola. Dec ser molt bona buscant-me la vida perquè no vaig tenir cap problema quan vaig seure a la primera taula que tenia un lloc lliure i presentar-me. Quan vaig dir que era estudiant d’intercanvi als de la taula els hi va fer gràcia i també pena, suposu, perquè em van dir que cada dia podia dinar amb elles i que si tenia algun problema m’ajudarien. Més tard vaig descobrir que la meva taquilla està al costat de la d’una de les noies.
Per American Government he decidit no canviar de classe. M’ho estava plantejant quan al pre-test vaig treure un 8 sobre 10 i la resta no passava del 5 però he canviat d’opinió. En aquesta classe “especial” a la que vaig podrem fer servir els apunts al examen i això em garanteix una notassa tenint en compte que al llibre les definicions estan també en castellà. Si em canvio és possible que la meva nota baixi i tampoc aprendré massa més perquè aquesta assignatura és la meitat lo que ja he fet sobre govern (els tres poders, els tipus de govern...) i l’altra meitat és una menjada de coco en plan americà.
Sociologia, qui m’ho havia de dir a mi, és la que més m’agrada de moment. No entenc la meitat del que diu el profe però l’altra meitat em sembla molt interessant. La seva forma de parlar ja és ràpida de per si i a sobre sempre posa veus rares per imitar a la gent per tant no pillo els apunts. Per sort el profe és bo i m’ha dit que els primers temes em fotocopiarà els apunts que té ell. Una altra cosa interessant sobre aquesta assignatura és el tipus d’exàmens que es faran perquè seran amb apunts o amb un company (la majoria menys els finals). Això és el debat de les últimes tres classes perquè el profe diu que lo important en un examen és que aprenguis i si has de buscar en un totxo d’apunts la resposta a una pregunta dui que llavors segur que alguna cosa aprendràs. També diu que els fa així perquè un dia es va enfadar amb el cole perquè va pillar copiant a un alumne de tot excel·lents a l’examen final i ell el va suspendre però des de la direcció del institut el van aprovar perquè sinó no tenia crèdits per graduar-se amb honors. Des de llavors diu que sempre fica els exàmens amb apunts per no tenir aquest problema.
La última hora és per biologia, la classe que sempre m’havia agradat més i la que resulta que aquí odio. No em mal interpreteu, la matèria no la odio el que odio és la classe. La profe menja chicle i no s’entén una merda el que diu encara que de fet no parla massa perquè no ha fet cap explicació en una setmana. La única cosa que ha dit ha sigut: “Copieu el vocabulari d’aquesta lliçó són 155 paraules, jeje”. Quin profe mínimament decent menja chicle i a sobre mentre copies les paraules fa sorollets amb ell?? A més no té sentit copiar aquest vocabulari, almenys per mi perquè bàsicament és els ossos on estan col·locats. Ja sé on estan, el nom és molt semblant en català i no m’ajudarà a situar-lo dir-me que està al turmell, per exemple, si no sé com es diu turmell en anglès, que si que ho sé.
Estic plantejant-me seriosament canviar la assignatura de biologia. Per convalidar amb Anglès, Trigonometria, American Goverment i Soociologia o Química en tinc suficient. Potser em seria més útil si agafés Física encara que no estic segura de que em deixin agafar-la o podria agafar P.E. o alguna d’aquestes fàcils i no complicar-me la vida.

Qui m’havia de dir a mi fa una setmana que la meva classe preferida seria Sociologia i la que menys m'agradaria seria Biologia. Suposo que tot depèn del profe i les ganes o la passió que li fiqui a l’assignatura. Aquí a USA tots els profes tenen de vocació ser professors i ensenyar però tinc la sensació de que la meva profe de bio és l’excepció que confirma la regla. Tots els demés ens han explicat el que esperen de nosaltres, les esperances que tenen per aquest curs, fins i tot alguns ens han dit que quan van venir a aquest institut com a estudiants van decidir ser professors però com he dit abans, aquesta profe només ha dit una frase que no he entès bé i que a més s’ha rigut de nosaltres. 

6 comentaris:

  1. A veure si tornaràs de USA sent de lletres i menjant xiclet tot el dia....... :-)
    Però seguim volent fotos, escrius molt bé però una imatge...... sobretot del Mustang amb els llums de color ensesos

    ResponElimina
  2. Ehh Mariona tu si que vals pero com diu el teu pare volem mes fotos.
    De handbol saben res aquesta gent?
    Perque d'aixo si que treus notassssa..... jejeeje
    Felicitats per ser com ets i demostrar-ho alla on vas.
    Anirem sequint les teves aventures...
    Petons i ja saps res de xiclet.. jajajaja

    ResponElimina
  3. No et passis al lado oscuro mariona! Science Rules!
    Si tens intencio de canviarte no t'entretinguis que al principi no fiquen trabes pero com més avanci el curs menys els hi agrada. Et recomano que agafis fisica que et vindra be per fer 2n pero potser et passa com a mi que se t'inflen els collons que utilitzin peus i polzades aixi que si t'ho vols prendre amb calma pilla't PE que ja t'eesforçaras l'any que ve, no et vindra d'aqui XD
    Que s'apigues que m'atemoritza el que vas fer a l'hora del lunch, jo hauria tornat amb les del primer dia XD
    I recorda que el dijous es el Kickoff! No te'l perdis!

    ResponElimina
  4. Si és que les assignatures de lletres tenen un encant...

    A veure si la genètica et juga una mala passada i acabes com jo: Fent un batxillerat de ciències i una carrera de lletres. Al "costat fosc" no s'està gens malament (encara que l'Albert no ho entengui)

    ResponElimina
    Respostes
    1. No et preocupis mama jo no em passare mai al "lado oscuro" hi ha tantes coses de cienciès molt més iteressants i útils que qualsevol cosa de lletres. La classe de sociologia m'agrada perquè em diverteixo amb el profe pero la veritat és que en el fons això no serveix per res, no fa cap favor a la humanitat. Com que no vull que m'inflin els collons no m'agafare física però dilluns parlaré amb la counselor per demanar el canvi d'assignatura

      Elimina
    2. Llàstima, la humanitat perderà una gran psicòloga, o sociòloga o filòsofa o ....política.

      Elimina

Els vostres comentaris em motiven per continuar. Sense ells, el blog no seria el mateix.

Més recents Més antics Inici