21 d’agost del 2013

La llista

Amics, familiars, coneguts i desconeguts lectors del meu blog. Avui tinc una missió per vosaltres: m'heu d'ajudar a fer una llista.
Aquesta llista consisteix en escriure les coses que m'agradaria fer a USA. El Jeff m'ha demanat que escrigui una sèrie de coses que es puguin fer en un cap de setmana com a molt i que ells intentaran realitzar-ho tot.
La meva llista ja està començada:
- Anar a DisneyWorld, Orlando (això m'ha dit el Jeff que si vull hi anirem segur perquè té família a Orlando).
- Anar a veure un partit de la NBA.

A partir d'aquí us demano la vostra ajuda perquè se m'han acabat les idees i agrairé totes les propostes encara que després no em convencin.

PD: Espero molts comentaris amb propostes!!

8 comentaris:

  1. Hola Mariona soc el Pol, la meva suggerencia per a la llista es aquesta:
    -Anar a un partit dels Indians

    ResponElimina
    Respostes
    1. bona suggerència Polete aquesta va a la meva llista!!

      Elimina
  2. La tieta diu que vagis al lago michigan perque tots els pijos de les pelicules tenen alla una casa. Pero potser t'agradaria mes anar a un rodeo!!

    ResponElimina
  3. Jo aniria un cap de setmana d'acampada lliure. Amb tendes de campanya i sense menjar, només amb el que vosaltres trobeu. A les pelis sembla que això els agrada molt i ès molt tipic.
    El rodes també m'agrada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mira abans Viernes 13 y la ultima casa a la izquierda i potser no te tan bona pinta XD

      Elimina
  4. Anar a veure un partit de football americà!

    ResponElimina
  5. Suposo que es dificil pero jo afegiria anar al Madison Square Garden i anar a veure als Browns o als Bengals.

    ResponElimina

Els vostres comentaris em motiven per continuar. Sense ells, el blog no seria el mateix.

Més recents Més antics Inici